Känner lycka

Efter allt som har hänt idag så känner jag faktiskt lycka, fast har bara pratat med mamma än. 
Vågar inte prata med dom andra, eller jo det gör jag fast orkar inte svara på allt som dom har att ställa.
Vet inte ens om jag vågar skriva hans namn här, är bara rädd. 
Rädd att det ska bli så som det blev förra gången, att jag blir sviken. 

 
Sitter just nu ensam på mitt rum och myser! 
Tände precis lite ljus och lyssnar på Rise against känns att det kommer i alla fall bli en nått så när bra kväll. 
Har egentligen inte så mycket att säga eller så, det enda är ju typ att jag mår bra, det går bra i skolan, jag trivs i skolan, mitt liv är just nu på väg att bli bättre! :)





Fan vad jag saknar sommaren nu!!

 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!