Ge inte upp

Alla utsätts av prövningar.
Men vad det än kan vara så är det alltid lika viktigt att lyssna! 
Det kam vara från fel på ett prov, mobbad i skolan, alkholister till föräldrar, utstött ALLT. 
Ska man lyssna på allt är lika viktigt! 
Men vad du än blir utsatt för så GE INTE UPP!

Prata med dina föräldrar, kuratorn, lärare, kompis, släkting. 
Vem som, håll det bara inte inom dig! För du kommer bara att må sämre av det och lita på mig jag vet hur det är. Jag har diagnosen deprition antagligen fick jag min diagnos pga att jag inte pratade ut, skyllde allt på mig själv och litade inte på någon! Men de felet ska DU inte göra!

[Kort inlägg pga att jag är halv trött och inte speciellt pepp på att skriva mycket.
Men hoppas att ni förstod meningen med detta inlägg!]
 
 
 
 
 
 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!