Sömnlös

Ligger sömnlös i min säng och tanken på att du är flera mil ifrån mig gör allt sämre. Kan inte sova utan att ditt vackra ansikte dyker upp i mina tankar. Så fort jag försöker somna hör jag din vackra röst som är som en vacker melodi i mina öron. Bara tanken av att ha dig här bredvid mig får mig att le som om att jag vunnit 1 miljon kronor. Varje dag kämpar jag med att inte bara brista ut i gråt på grund av att du är flera mil, timmar och steg ifrån mig. Jag har väntat hela livet på en människa som dig, som jag trodde bara fanns i filmer, böcker och i sagor som man hörde när man var ett litet oskyldigt barn.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!