UPPTAGEN HELG!

Gjort sjukt mycket i helgen! Fredags hade ju vissa i klassen disco för 4-6or och i lördags var jag på 1års kalas mitt kusin barn fyllde år :) och i dag färgade Emelie mitt och Tess hår och vi shoppade lite på Mobilia och solade ;) Har pluggat lite i helgen också. Hmm.. Ska tipsa om en låt!
When I'm gone
Skulle gärna skriva mer men då skulle inläget blivit en lång novell :(
Imorgon kommer nog någon crazy video upp sen Emelie färgade mitt och Tess hår xD
Men det är lite saker som måste fixas med den/dom först! ♥



Postat av: GOCHICK.SE

Kommentera "jag är med" och vinn ett valfritt smycke.

Hur enkelt är inte det?

GOD JUL! :)



Direkt länk:

http://gochick.se/2011/december/gochick-contest-1.html#comment



Kika även vad du vill ha bland våra ringar!

2011-12-23 @ 22:05:00
URL: http://HTTP://GOCHICK.SE

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!