Farmor..

Farmor.. jag tänker på dig varje dag, jag undrar hur du har det. Jag ber till dig varje dag för jag hoppas att du kan hjälpa mig. Jag kommer inte ihåg dig i och med att du dog när jag var två år. När jag tittar på foton på dig, får jag tårar i ögonen. Det var du som gjorde så att vår familj var glad. Jag önskar att jag skulle få träffa dig en gång till. Min mamma har sagt att du alltid sa till mig och min syster sen vi föddes att man ska kämpa aldrig ge upp. Jag ska inte ge upp, jag ska inte svika dig farmor! Jag älskar dig så jävla mycket och saknar dig änu mer! Önskar att man kan skicka upp brev till himlen..



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!