FRÅGESTUND!


 

Fråga vad ni vill! för det verkar som jag fått nya läsare! :D
Jag gav bara olika förslag på bilden ^^ Kommer så klart svara på alla frågor ni har att ställa! :D

Hoppas nu att ni frågar ;)



Postat av: matilda :)

Favorit band,djur,årstid och färg? :3

Vad gör du helst på fritiden? c:

Vad vill du bli när du blir stor, och vart i världens skulle du då hällst vilja bo? :)

Lite ramdom frågor x3

2011-11-30 @ 14:17:16
URL: http://skogsrusset.soclog.se
Postat av: Adamtheman

Varför bor du så långt bort så jag aldrig kan träffa dig? ^^ <3

2011-12-01 @ 08:58:41
Postat av: Mattiskungen- Julia

Vem är aaaaaudam?



hur kan du alltid hålla humöret uppe och samtidigt alltid göra MIG glas? Även när livet suger fett.... My hero<3



kan du inte göra en video till till bloggen? :D Bara hälsa ?<3



i din önska lista var där 3 färgburkar. svart,röd och...? :D

2011-12-06 @ 22:32:13
URL: http://mattiskungen.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!