Har nästan precis kommigt hem.


Efter en lååååång och trååååkig dag. Ska snart börja plugga engelska, hatar det ämnet! Mest för jag har svårt med det imed att jag har dyslexi. Dyslexi är att man har svårt med vissa saker, sök upp det om ni vill veta för just nu orkar jag inte förklara. ^^ Kanske förklarar någon gång! Jag ska nog typ "berätta" om mig själv senare så att ni vet! Kommer kanske ett inlägg senare om varför man ska vara sig själv! ♥
Ska snart göra varm oboy, saknar det jag ÄLSKAR varm oboy!

Jag och Emelie fick en uppgift på so:n om abort så vi gick runt och frågade olika personer om deras tankar och åsikter. Alla hade bra tankar och åsikter dem sa ju vad de tyckte! ;)
Idag på no:n så stod det på tavlan:

Syra._____________._____________.basiskt
neotrial

så sa en kille som sitter framför mig och Tess "Varför står det sarkastisk på tavlan? :S
HAHAH alla bara "what? Vad snackar han om?" men han såg fel på
BASISKT.


KEEP IT REAL!


Bild: min syrra :3

Concrete Angel  <-- Sjukt bra låt! De första gångerna jag hörde den började jag gråta!
Så hemsk men samtidigt så vacker!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!