I am only one



Äntligen hemma efter en otroligt jobbig dag. Trodde att den skulle vara lugn och bra, men neh.. Först hade vi svenska.. kom inte på något att skriva! :O Sen på matten fattade jag typ inget. Men på idrotten blev jag förbannad! :@ Det var killarna mot tjejerna.. för det första var dom nästan dubbelt så många och för det andra så fuskar killar! Killar fuskar alltid! :@ Fuck boys.
Gör dom så för att vara coola eller? Om någon kille läser detta så SNÄLLA! förklara!!! 
Blir så jävla arg, dom förstörde fan allt! :@ Varför ska tjejer var snälla, trevilga som små änglar medans killarna kan bete sig hur jävla dummt som helst!? *SUCK*
Nu ska jag plugga för att försöka få bra betyg i engelska!!
hejdå.



Postat av: I think u know :)

Jag fuskar aldrig :O

dra inte ett streck över alla

2011-11-08 @ 20:20:45

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!