Lies of the beautiful people



"Vår stryrka växer fram ur våra svagheter."

Om du inte är dig själv vem är du så fall annars? När ditt riktiga jag kommer fram kanske dina vänner försvinner. Man måste vara sig själv, visst man undrar ibland "vem är jag?" det är den frågan alla kommer ställa till sig själva! Om du vill vara "emo" eller vad som, så gör det! Om dina vänner lämnar dig är dem inte riktiga vänner! Alla förtjänar riktiga vänner, utan ens vänner vad skulle man vara då?
Hur man än ser ut lång eller kort, tjock eller smal, mörk eller ljus så är alla lika mycket värda! För alla har samma färg inuti, heller hur? Om någon kallar dig elaka saker,
SKIT I DET! Du ska inte må dåligt över att någon annan behandlar dig illa. Antagligen mår den personen inte särskilt bra heller! Har själv blivit utsatt för det, blivit kallad ful, äcklig och allt. Tog åt mig som fan, hela min värld vändes upp och ner! Men försök att få upp ditt självförtroende. T.ex. skicka sms till dig själv som berättar hur bra du är! Tittar dig själv i speglen och säger allt som DU tycker är posetivit med dig! De jävla idioterna som håller på att mobba andra ska inte få glädjen att få se någon svag!




Postat av: Emelie

GREAAAT !

2011-11-07 @ 21:36:59

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!