Funderingar


Har väldigt mycket tankar i huvudet nu. 
Så det är därför jag inte bloggat även om jag har gjort massa saker. 

Som t.ex. varit på Sweden rock shop, badat mitt i natten, gått vilse, kört vilse osv..
Men även om jag gör allt det så tänker jag lika mycket på dig.
Du kom bara in i mitt liv och sen försan du men varje ång jag håller på att gå vidare från dig så påminner du mig om hur underbar och hur fantastisk du verkligen var.
Men måste släppa taget om dig nu och fokusera på det positiva! 
Att jag har fantastiksa vänner, att jag ska byta skola osv..
Men allt blir inte som man tänkt sig.. eller hur? 

Båda bilderna är tagna och redigerade av mig.
s




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!